10 Kasım 2010 Çarşamba

PERU---Titicaca Gölü--3

Ben ve Marta ayrılık zamanı


Yeni gelecekler için sabah hazırlığı

Ve dönüş
Yorgun, bitkin, heyecanlı bir günün ardından Marta'ya veda saatleri yaklaşıyordu. Az zamanda, çok şey yaşamıştık onunla, hep gözlerimiz konuşmuştu, bazen çaresiz, bazen mutlu. Ikimiz de kendi yaşamlarımıza dönüp, yaşadıklarımızı anılarımıza gömecektik kilometrelerce uzaklarda...Hüzünlü bir şekilde, erken uyandım. Adaya birlikte geldiğimiz, diğer evlerde kalanlar ayni saatte yine başladığımız kıyıda toplanacaktık. Kıyıya, geldiğimde buluşma saatimize çok vardı. Yeni konukları karşılamak üzere, kadınlar ve erkekler toplanmış, konuk edecekler tespit ediliyordu. Bu arada, sabah erken saatlerde hava biraz serindi. Ben de karşılarına geçtim, seyretmeye başladım onları, sessizce. Önce herbirine ''coco '' dagıtıldı. Ağızlarında çiğniyorlar, çok yaygın, Peru'da.Konuk tespiti yapılıp, listeler yazıldıktan sonra, yolcu edecekler geldi ve el sallıyarak yolcu ettiler bizleri...Ardından adanın diğer yanına gezi yaparak, o bolgede yürüyüş yaptım, meydandaki kiliseyi ve ufak müzeyi gezdim. Manzaranın çok güzel olduğu, tepede salaş restoranlar var. Tüm göl manzarasına hakim. Deniz mahsülleri, balık, nefis ama ben hastalığımdan sadece seyirci kaldım.Ve dönüş başladı. Ayse--2008

1 yorum:

  1. Benim de gitmek istediğim yerlerden biri !!
    Burada okumak, fotoğraflara bakmak bile çok heyecanlandırıyor :)
    İnşallah ben de gidebilirim :)

    YanıtlaSil