28 Ocak 2018 Pazar

Gezmek...Gezgin olmak...

Bugun bloguma tekrar dondum, gordum ki cok ihmal etmisim , nerdeyse bir yıl olmus...Neler neler yasadım bu surede, muhtesem geziler, guzel anılar ve canlı gunler...Tum bunlar Mayıs sonuna kadar..
Evet Mayıs sonuna kadar... gayet mutlu dondugum Guney Afrika gezimden sonra, kulak kontrolune gittigim doktordan, telefonda duydugum su sozler herseyi degistirdi ''acil olarak, bir beyin cerrahına gorunmeniz gerek, anevrizma belirtileri var''. Ardından yapılan beyin MR'ı  bu teshisi dogruladı ve beyin anjiyosunda ise iki anevrizma oldugu kesinlesti. Tum bunlar olurken ilginc olan,  gayet saglıklı ve guclu oldugumdu, ama sonucu degistirmedi, beni beyin ameliyatına goturdu.
Ameliyat icin Istanbul'a gidecektim, cok guvendigim beyin cerrahı dostum yapacaktı ameliyatımı.Ankara'daki son gunumde,once Mayıs sonunda cıkacagım iki aylık Ingıltere,Irlanda, Iskocya gezisi ucak biletlerimi iade ettim ve salonumdaki en sevdigim koltuga oturup, bir kadeh  sarap aldım, basladım dusunmeye...Evdeki esyalara, sahip olduklarıma  baktıgımda beni huzunlendirdi, belki hepsini bırakıp gidiyordum...Biraz saraptan sonra, yaptıgım geziler geldi aklıma ve birden heyecanla dusundugum gezilerimin, gezilerde yasadıklarımın, deger bicilmez  oldugunu farkettim. Ansızın, daha once huzunlendiren geride bırakacaklarım, gezilerimi dusundukce yerini gulumsemeye bıraktı.Onlar benimleydi, ne guzel seyler yapmıstım, ne hos insanlarla tanısmıstım. Tum yasadıklarım nasıl rahatlattı beni..Henuz bitirememistim dunyayı ama, sonuc yine de basarıydı.
 Yasamın, gezgin olmanın,kardesligin,dostlarımın degerini bir kez daha anladım.
Bugun iyiyim...
Bu arada Aralık ayında iki kez sırt cantamı alıp yollara koyuldum, mutlulugumu anlatamam.
Evet, gezmeye devam...
Hayata sıkı sıkı baglanmak gerek...
Ya yakınlarımız, dostlarımız... hepsi guc aldıgımız bastonlarımız...
Mutluyum, dunyayı bitirmek mi? Elbette devam...

Tarih:28.Ocak.2018



1 yorum:

  1. Sıkışmış yayınlar! Kendi tanınmış bilginiz mükemmel. Beni şahsen bilgilendirmekle ilgili çok teşekkürler. Daha fazla öğrenmek için iletişim kuracağım.
    beyin ameliyati

    YanıtlaSil