6 Şubat 2015 Cuma

Yeniden baslamak

Heyecanla yazıyordum gezilerimi...Tarih 2011; Meksika'dan yeni donmustum, renkler, piramitler,Frida,Diego,seramikler, yasadıgım korkular daha neler neler vardı yazacak ama birden internet bağlantımız yok edildi...O gun butun heyecanımı kaybettim ve yazmayı bıraktım. 4 yıl geçmiş   aradan, çevremdekiler yazmamı istiyor, en önemlisi ''ben'' hergun yazmak istiyorum ama heyecanım gitmş, yazamıyorum. Araya ne cok ulke, anı, konser, tiyatro, resim  girmiş gecen yıllarda...
Bu sabah yeniden başlangıç benim için; Hangi yazı  ilk olacak henüz karar vermedim,bakalım ne çıkacak.
Heyecanların  yok edilmemesi dileğiyle...

6.Subat.2015----Ankara

2 yorum:

  1. Başlamak yol almaktır. Çok sevindim.

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim tanıdığım ilk gerçek gezginsin. Gezilerini paylaşıyor olman herkes için büyük zenginlik... :)
    Ben çok sevindim yazmaya başlamana...

    YanıtlaSil