22 Şubat 2015 Pazar

Chitwan Dogal Parkı-----2

Gunun erken saatlerinde kalktım , rehberim ikilesmisti ve ikisi de yanlarına kalın uzun sopalar almışlardı. Neden iki rehberin geleceğini sorduğumda orman yuruyusunun tehlikeli olduğunu , vahşi hayvanlarla karsılasabilecegimizi söylediklerinde oldukça tedirgin oldum ama belli etmemeye calıstım..Programımızda oncelikle ''canoeing' turu vardı.Kano turumuza Cınlı grubla birlikte başladık.Rapti nehrindeki kano turu cok güzeldi. Degisik kus türleri, krokodilleri  izleyerek adeta konomuz suzuluyordu .Cinliler de uyarılıp sesizlesince, gezi iyice guzellesti.Her grup farklı yerlerden orman yuruyusune  başlıyor. Cınliler  bir sure sonra bizden ayrıldılar.Kano turumuzdan sonra ben de iki rehberle birlikte karaya çıktım ve orman yuruyusu başladı.

Nehirde kano turu

Orman yuruyusunde uyuyan  gergedan



Rehberle  orman yuruyusunde
Fil safari başlıyor.                                                                                                                                                           
Orman yuruyusune baslamamızdan bir sure sonra iki rehber de sopalarla beni korumaya aldılar, nedenini anlıyamadım. Isaretlerle dikkat uyarısını alınca birseyler oldugunu farkettim. Kısa sure  sonra bölgenin en önemli hayvanı RHINO (gergedanı) uyur bulduk. Ben de biraz yaklaşarak , izledim Ama cok da korktuğumu itiraf etmeliyim..Yuruyusumuz  uc saat  surdu, sonra geri donduk. Bir sure dinlendikten sonra Fil safarisi yaptım. Ormanın içinde filin ustunde dolaşmak oldukça ilginçti. Birkac saat suren safaride yabani geyik, maymun, filleri gorduk.Cok heyecanlandığımı söylemeliyim. Oturuş pozisyonu pek rahat olmasa da gördüklerimin guzelligi hepsinin ustundeydi.Ozellikle orman içindeki bir tepeden fil uzerinde aşağıya inmek  ayrı bir heyecan kaynağı sanki her an aşağıya düşecekmiş gibi,ayrıca normal sartlarda gordugumde cok korkacağım hayvanları fil ustunde görünce insanın kendini güvende hissetmesi de ilginç duygulardı...
Ayse-----2015
Gezi tarihi: Aralık---2014                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder