10 Ocak 2016 Pazar

Bad Homborg


Bad Homburg, Orta Amerika gezim için bir gecelik konaklama yerim oldu.Aslında bilmediğim bir yerdi ama CS yapmaya karar verince, kalmayı dusundugum ev sahibimin orada oturuyor olması beni oralara goturdu.
Sanslıydım, cunki cok güzel bir yere geldim. Sehir olmakla birlikte bir kasaba goruntusu vardı. Eğitimli ve varlıklı kesimin yasadıgı hemen ilk anda belli oluyordu.Trenden iner inmez bunu hissettim.
Bad Homburg Tren Istayonu

Istasyon binası ışıklar altında cok güzeldi. Icı de hala yeni yıl heyecanını taşıyordu. Evler hos gorunumlu catı katlarıyla ayrı bir güzellik katıyordu sehre.
Almanya'nın unlu zenginlerinden QUANDT Ailesi de  Bad Homborglu. Evleri ve ofisleri burada. Bu sehrin önemli ozelliklerinden biri de 4 adet rehabilitasyon merkezinin olması ve bu konudaki başarıları. Thermal otelleri , spa merkezleri cok güzel ve popüler...Ben, TAUNUS THERME'yi tercih ettim. Cunki  farklı sauna sayısı coktu. 3 saat için 17.30 Euro odedim ve cok memnun kaldım.
Taunus Therme'ye sehir merkezinden KUR PARK a geçerek güzel bir yürüyüşten sonra geldim.Istasyona da oldukça yakın farklı bir yoldan.Kur Park'ta saatlerce yürüyebilirdim. Yesile hep ozlem duyduğumu hissediyorum böylesine güzel parklara geldikçe. Parkın içinde Spa merkezleri, çocuklar için alanlar, heykeller, cafe ve restaurantlar var.
 
Saray ve eski surların bulunduğu yer ve muze de gezilmeye değer...
Bad Homborg'dan trenle ayrıldım ver elini Orta Amerika...
 
Ayse..........2016 Ocak
Gezi Tarihi.........2016 Ocak
 
 
.


 

2 yorum:

  1. Iyi gezmeler. Biz de seninle gezmekten mutlu olacağız.

    YanıtlaSil
  2. Keyifli geziler.SEVGİLER Güzin Özkaynak

    YanıtlaSil