27 Ocak 2016 Çarşamba

Bocas Del Tor....Bestimanos Adası.....2

Bestimanos Adası bir caddeden ibaret. Ilk gun varışım erken olduğundan ogleden sonramı tamamen adada evler arasında dolaşarak geçirdim, sonra da hostelin terasında hamakta keyif yaptım.
Okullar tatilmiş.Sokakların en güzel tarafı çocuklarla dolu olmasıydı. Oylesine sirinlerdi ki, kimine laf attım birseyler anlatmaya calıstım. Kimini seyrettim...Doya doya oynuyorlardı ve mutlulardı.
 
 
 
Hersey oylesine doğal ve farklı ki bizim yaşamımızdan. Bu tarz gezmeyi bu yüzden seviyorum, zaman kısıtlaması olmadan, farklı yaşamları yerleri gözlemlemek ve doyasıya yasamak yenilikleri, güzel ve tatmin edici oluyor...Insanlar cok rahat, kimi yemeğini yiyor...
Her yerden müzik sesleri geliyordu. Muzigi cok acıyorlar ama turu rahatsız edici değil. Carabian müzik, insanın kanını kaynatıyor.Bir yandan camasır dolu her yer, diğer yandan horozlar, tavuklar... 
 
Böylesine bası bos dolaştım sokak aralarında. Bocas Del Toro, surf, kano, gunes, yüzme ve eğlence yeri. Panama'nın popüler bölgelerinden biri.Aksam yemeğimi Amerikalı ciftin israrı üzerine birlikte tepedeki restoranda yedim.Bruscettalar da farklı ve lezzetliydi. Biri tropik meyvelerden  diğeri ise domates ,zencefil vs idi.
 Bir yandan iyi oldu, cunki gece oraya yalnız gidemezdim. Manzara cok güzel, Arjantınli bir hanım açmış. Beraber olduğum cifte batılı kadınlardan turist olarak gelip asık olup buralarda kalan cok deyince adam guldu ve karısına sen neden Amerikadasın dedi. Meger karısı Avustralyalıymıs ve asık olup Amerıkada kalmış..Ertesi gunumu bir başka adada geçirdim, denize girdim güneşlendim ve keyif yaptım.Bıbı's Beach güzeldi...Mavi kabinlere bayıldım.
 
 
Aksam meydanda oturan kadınlarla sohbet de ayrı bir güzellik kattı günüme.
 
 
Ayse........2016 Ocak
Gezi Tarihi......2016  Ocak
 
.
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder