14 Ocak 2016 Perşembe

Casco Viejo......Panama City

Panama gezim Panama Sehrinden başladı. Elbette once başkentler....Havaalanındaki işlemler oldukça uzun surdu, uzun kuyruklar vardı. Cıkısım bir saati buldu. Almanya'da beklemediğim bilet sorunlarıyla karşılaşınca acaba burada da sorun yasayacak mıyım diye oldukça heyecanlıydım.Hic sorun yasamadan kendimi cıkıs kapısında buldum.Hava alanından biraz yürüyerek otobüs durağına gittim ve COSTA DEL SUR otobusune  2 dolar vererek CINCO DE MAYO durağında indim.Kalacagım hostel Casco Viejodaydı. Indigim yerden etrafı seyrederek minik sırt çantamla yürüyerek gittim. Magnolia Inn hostelda kaldım. Hostel , yeri ve sunduklarıyla beni cok mutlu etti. Her yastan, her milletten insanı görmek mumkun burada. Fiyatı 15 Dolar ,öneririm. www.magnoliapanama.com

Kahvaltı ve yemek bolumu hostelda.
Casco Viejo Panama Sehrinin eski bolumu. Koloniyel zamanda kalma binalar, Arnavut kaldırımları, bir zamanlar kullanılan raylı sıstemlerin hala duran izleri, ve ozellikle de gece hayatıyla popüler yerlerden.
 
Iglesia DE la Merced 1680 yıllarından kalma barok tarzı bir kilise .Bu bölgedeki önemli binalardan biri.

Fransız meydanı diğer önemli merkezlerden biri.Fransız Buyukelciligi de koloniyel donemden kalma bir bina.
Pazar günleri bu meydan ve butun Casco Viejo'da ilginç manzaralarla karşılaşılıyor. Fotograf çekenler burada erken saatlerde dolaşmaya başlıyorlar. Ve bu meydanlarda Instagram için ya da ozel anılar için fotoğraflar çekiliyor, çektiriliyor. Bana en ilginç gelen  bebek bekleyen bir ciftin cektirdigi fotoğraflardı. Oldukça yaygınmış.Oncelikle bekledikleri bebeğin ismi  belli ve bazı giyecekleri de hazır.
Sıra bunların fotoğrafa donusturulmesinde. Ben de izin isteyerek fotoğraflarına dahil oldum.Isabella bebeğin albümünde yer alacağım, ne ilginç...
Bu bölge güvenli bir bölge ve gece, gunduz dolaşmak cok zevkli.Ben de saatlerce sokak aralarında kaybediyordum kendimi.
 
 
Restoranların ici ayrı güzel elbette yemekler de..
 
Bu bölgede otantik eşya satanlar cok. Yol boyu Kunaların el isleri ve meşhur Panama Sapkaları, mask ve el isleri sokaklarda, dükkânlarda...
 
Masklar...
 
 
 
Bu güzel turdan sonra sıra Panama Sehrinin diğer bölgelerine gelmişti...
Ayse....2016 Ocak
Gezi Tarihi...2016 Ocak
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 yorum:

  1. Sana KOOOCAAMAAAN bir gülümseme yolluyorum memleketten ve bir de dönünce göreceksin BİR SÜRPRİZİM VAAAAR !! :)
    Beni habersiz bırakma, gezmeye devam et ama yazmaya da devam et Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil