17 Ocak 2011 Pazartesi

Alaska---5


 

Alaska'ya gelip de kürk magazalarını gezmeden olur mu? David Green'in Master Furrier magazasını gezdik, almayı dusunmedigimden sadece bir iki ilginc ceketi giyinip Alaska anısı olarak  fotograf cektirdim...Ucakta gelirken, hosteslere Anchorage'ın en iyi restoranını sormustum ve SIMON  & SEAFORTS ismini vermislerdi. Aksam saat 8 civarında restorana gittigimizde restoran doluydu ve sadece rezervasyon yaptıranların yiyebileceklerini soyleyince ben de ''pardon, Turkiye'yi biliyor musunuz?  '' diye sordum ve hayır yanıtını alınca  ''bilmemeniz cok normal cunki cok uzak buraya ve ben Turkiye'den geliyorum , burada  da yemek yemek istiyorum'' deyince  gulduler ve siz biraz dolasın 1 saat sonra gelin dediler. Bu arada Captain Kook otelin güzel magazaları arasında dolastık. 1 saat sonra dondugumüzde, masamız hazırdı ve size ozel dediler. Oncelikle nefis bir tereyag  kaymak karısımı ve yanında sıcacık yeni pişmiş ufak ekmekler getirince elbette kısa zaman sonra hepsini bitirdim.Tekrar isteyince, otele gotürecegimizi düsünerek paket yapıp getireceklerini soyleyince cok guldum ve hemen yemek istedigimi soyledim. Tabii karsılıklı gulustük.Arkadan yedigim  ızgara somon ve sarabın tadını unutmam mumkun degil ve Alaska'ya giden herkese bu restorana gitmelerini oneririm. Gece yarısı olmus ve pencere kenarında okyanusa bakarak sarapları yudumlarken alacakaranlıgın guzelliğiyle Anchorage daha da güzelleşmişti...Ayse-2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder