7 Mart 2015 Cumartesi

L'antica Pizzeria Da Michele------Napoli

Roma Termini istasyonundan Napoli'ye trenle geçtik. Tren fiyatları, saatlerine gore değişiyor. Ayrıca hızlı trenler daha pahalı. En uygun tren ise  ''Regionale treni'  'Roma Napoli arası 11.80 Euro. Bu arada tren fiyatlarının pahalı olduğunu da söylemeden geçmeyim.Ben trenle seyahati cok seviyorum hele birkaç kişilik koltuklara yayılıp oturursam dokunmayın keyfime.Kontrol olmadığında da keşke bilet almasaydım derim kendi kendime. Bu sefer kontrol edildik,


ben de pişmanlık duymadım.Yolda tanıştığım Napoli'li bir kız bana pizza için Michele'i onerdi.
www.pizzeriamichele.it . Hatta karşılamaya gelen anne ve babasıyla birlikte arabayla bizi oraya götürebileceklerini söyleyince, içimden yine ''verdiklerimi '' topluyorum dedim. Cunkı her zaman yolda gordugum yabancılara buna benzer yardımlarda bulunur hatta eve davet eder, birseyler ikram ederim. Bundan da  cok zevk alırım. Vivian'ın anne ve babası cok seker insanlardı bize hemen istasyonda birer espresso ikram ettiler sonra da Michele'nin yerine gittik. Oyle açız ki pizzalara
hemen saldırıya geçeceğiz. Oraya gidince bu isin o kadar da kolay olmadığını gorduk. Vivian bizim için sıra aldı ve 84. olduk. Yaklasık bir saat demekti bu. Hemen kalacağımız yere gidip çantaları bırakıp geri donduk, sıramız da gelmişti.Buranın  uc ufak odası var.Iceriye numarayla alıyorlar.Monu sadece iki cesit pizza , Margaritha ve Mare. Yiyince neden bu kadar beklediğimiz belli oldu.Sostaki domates ozel, peynirler ozel ve hamur güzel.

Bir margaritha, bir mare bir de cift peynirli margaritha yiyerek, mutluluğumuzu arttırdık. Elbette yanında buz gibi bira. Ve fiyata gelince  bir supriz oldu, fiyatlar oylesine ucuzdu ki. Hersey için 18 Euro verdik.Bir gun Napoli'ye gelirseniz buraya ozellikle uğrayın ve zevkle yiyin. Hic korkmayın sonunda sıskınlık yok, fenalık geçirmezsiniz gayet hafif. ....

Ayse------2015

Gezi Tarihi--Mart 2015

1 yorum: