19 Kasım 2016 Cumartesi

New York Anıları...(Hallowen Dog Parade)


Amerika Birlesik Devletlerine defalarca gitmeme karsın New York'a ilk kez bu yıl gittim. Ilginc gelen, hosuma giden yerleri, olayları, New York Anıları altında yazmaya karar verdim...
Hallowen nedeniyle duzenlenen kopek yuruyusune, karnavalına gitmek, benim icin farklı bir gezi oldu. Daha once boyle bir aktıvitede bulunmamıstım..Sabah erken saatte Tompkings Meydanı'na yuruyerek gittim .Gelenlerden  bazılarnını kopekleriyle birlikte kendi giysileri de ilginctti.



Bazıları ise sadece kopeklerini suslemislerdi.




Zaman zaman kopekler birbirleriyle koklasıp ya da kavga ediyorlardı.
Once  fotograflar cekildi, TV kanalları roportajlar yaptılar.Fotograf cektirmeyi istedigim kisiler kopekleriyle birlikte mutlu pozlar verdiler.Ilgi gormek hoslarına gıdıyordu. Sonra yarısma kısmına gecilip, hazırlanan bir yolda sırayla gecit yapıldı ve ardından kazananlara oduller verildi..Yuruyus yolunda kopekler icin yiyecek ve su kapları bulunuyordu.
Bu arada  ev hayvanları olanlara yiyecek ve su kapları, mamalar ucretsiz olarak dagıtıldı. Ben de bir arkadasımın ev hayvanı icin yiyecek kabı alarak ayrıldım.

Yazı Tarihi.  Kasım.2016
Gezi Tarihi.:Ekim 2016

2 yorum: