20 Aralık 2015 Pazar

Beyaz Rusya Devlet Sirki

Minsk'te gidilecek yerlerden biri de Beyaz Rusya Devlet  Sirki. Sirk binası sehrin güzel binalarindan biri. Sehir merkezinde ve ana yol üzerinde yer alıyor. Ozellikle gece ışıklandırma yapılınca daha görkemli bir görüntüye burunuyor.Ilk sirk 1853 de başlamış calısmaya.1884 yılında da ilk ahşap sirk yapılmış.1997 de Minsk Devlet Sirki ismi Belarus Devlet Sirki olarak degistiriılmis.

Gosteriler değişiyor.Ogleden sonra sehri gezerken, bekleyenleri görünce ben de biletimi aldım. Programın ismi AFRIKAYDI.Cogunlukla Etiopyalılardan oluşan gösterilerdi. Anneler, babalar çocuklarını, ogretmenler öğrencilerini getirmişlerdi ve salonda hic bos koltuk yoktu.Dısarda da giysili hayvanlar fotoğraf çektirmek için bekletiliyordu.Bir fotoğraf çektirim dediysem de, benim gibi hayvanlarla iletişim kuramayan biri için zor anlardı. Basaramadık...
 
Binanın dışındaki heykeller, ayrı bir güzellik katıyordu. 
Ilk bolumde akrobatik hareketler vardı.
Asagıdaki gösteride  vücutların  esnekligini hayret ve heyecanla izledim.

Daha sonraki bölümlerde ise hayvanlar vardı. Heyecan yaratanlar ise timsah ve aslanlı gösterilerdi.Aslanların inatçılığı isleri zorlaştırdı.
 

 
 Ayse---------2015--Aralık 
Gezi    tarihi..........2015...Ekim 

 

4 yorum:

  1. Ben en çok yukarıdan sarkan kuşaklarla yapılan gösterileri seviyorum. Cirque du Soleil'de "Ballare" diye bir gösteri var o geldi aklıma :) izlemek ister misiniz? https://www.youtube.com/watch?v=O8XZq21OIno

    YanıtlaSil
  2. Bir önce gönderdiğimde gösterinin tamamını vermemiş. Bir de bu videoyu göndereyim. Orada da baştan biraz kırpık ama en azından daha fazla izleme imkanı oluyor :)
    https://www.youtube.com/watch?v=22cMWyfSopE

    YanıtlaSil
  3. Ayşe'cim ne güzel şeyler görmüşsün :)

    YanıtlaSil